• stoy@lemmy.zip
        link
        fedilink
        English
        arrow-up
        4
        ·
        2 months ago

        Om vi alla skriver på olika språk blir allt mycket svårare att läsa.

        • Burnoutdv@feddit.org
          link
          fedilink
          English
          arrow-up
          2
          ·
          edit-2
          2 months ago

          Until here, including yours i was actually able to follow, but I am limited to 4 languages, understanding everyone would be nice though

        • plc@feddit.dk
          link
          fedilink
          English
          arrow-up
          2
          ·
          2 months ago

          … Men ville det ikke bare være så meget sejere hvis vi allesammen bare var flydende på 8 sprog?